Gorące tematy: Wolni i Solidarni Smoleńsk Zostań BLOGEREM! RSS Kontakt
Uwaga! Wygląda na to, że Twoja przeglądarka nie obsługuje JavaScript. JavaScript jest wymagany do poprawnego działania serwisu!
464 posty 1279 komentarzy

par excellence

Wiktor Smol - Copyright © 2011-2017 Wiktor Smol

Kto jest głupi, ja, czy ty? Lasek i jego zespół…

ZACHOWAJ ARTYKUŁ POLEĆ ZNAJOMYM

Ja jestem ja, ty jesteś ty. Kto jest głupi, ja, czy ty? Lasek i jego zespół… Dowód. Tylko jedno zdjęcie, opisane przez Zespół laska, zaprzecza temu, co zostało zawarte w „raporcie”.

 Jestem daleki od jątrzenia i podsycania teorii spiskowych, ale jestem coraz bardziej bliski stwierdzenia, że cały ten, pożal się Boże, Zespół Macieja Laska, to zespół złożony z debili, którym się wydaje, ze reszta – społeczeństwo – jest na ich poziomie. Jest też inna odpowiedź: są zdrajcami…?

Dowód. Tylko jedno zdjęcie, opisane przez Zespół laska, zaprzecza temu, co zostało zawarte w „raporcie”. Proszę się przyjrzeć i przypomnieć sobie trzy proste zasady dynamiki mechaniki klasycznej, by stwierdzić, że Lasek ordynarnie kłamie.

 To zdjęcie, opublikowane na WP, silnika nr3 (prawego) jednoznacznie wskazuje na to, że w chwili uderzenia (zrzucenia) o ziemię jego turbina była „martwa”!

Ten silnik na 100% nie pracował. Teraz proszę sobie wykonać prosty test na … ot, choćby lepszej jakości suszarce do włosów (warto raz dla lepszej sprawy poświęcić parędziesiąt złotych). Proszę ją włączyć i zachowaniem minimalnych zasad bezpieczeństwa (rękawice, okulary i buty na gumowej podeszwie) uderzyć o ziemię w ogrodzie nie zapominając o włożeniu w uderzenie ogromnej siły. Po tym „doświadczeniu” proszę sprawdzić jak wygląda wasza suszarka, która już nigdy nie będzie. „Dowód” możecie śmiało wysłać Zespołowi Laska na ich koszt.

Teraz już całkiem serio. Nie zapoznałem się z raportem Zespołu Macierewicza, ale jestem przekonany, że jeśli brali w nim udział ludzie nauki, a brali, to na 99,9% doszli do tych samych wniosków.

Zdjęcie pochodzi z tego źródła:

http://wiadomosci.wp.pl/gid,16254856,kat,1342,title,Te-zdjecia-pokazuja-prawde-o-Smolensku-Zobacz,galeria.html?ticaid=111d52

KOMENTARZE

  • @Wiktor Smol
    Tu mamy lepiej to opisane. Lasek robi z siebie ignoranta. Pozdrawiam. :http://staryw.blogspot.com/2010/09/otozjednak-sprezarka-w-spoczynku-w.html
  • @Repsol 12:43:24
    Zajrzałem.
    Przyznam, że nie śledziłem na bieżąco wyników prac poszczególnych zespołów. Miałem ważniejsze sprawy - walka o życie Syna i potem załatwianie formalności o Jego prawa. Ale dziś na SG WP zobaczyłem notkę i zatrzymałem się już na drugim zdjęciu i stąd moje wnioski. W szkole lubiłem fizykę :)
    Dziękuję
  • @fan-wolności 13:18:50
    Nie ma sensacji, tylko luźno sformułowane wątpliwości. Patrz odpowiedź dla Respola :)
  • Troch logiki...
    Nie znam się na samolotach, fizyce i tym podobnych.
    Po przeczytaniu artykułu zerknąłem sobie jednak na zdjęcie słynnego TU154M :

    http://arbiter.pl/files/g/2_315551046_IMG_8950_.jpg

    Cóż widać na zdjęciu?
    Silnik prawy (jak i lewy również) nie miał prawa uderzyć o ziemię i się odkształcić, ponieważ znajdował się... na skrzydle właśnie.

    Problem w tym, że nawet podczas lądowania "kołami do góry" też uderzenie o ziemię nie powinno mieć miejsca.
    Dlaczego?

    Samolot, któremu po "ścięciu" brzózki "odpadło" skrzydło wykonał przecież jakąś akrobację, prawda?
    Podobno, w trakcie uderzenia o ziemię koła były w górze.
    Czym więc uderzył w smoleńskie błoto?
    KOKPITEM przede wszystkim. Tak mocno, że do dziś zdaje się, kokpitu nie odnaleziono. Czym jeszcze mógł uderzyć?

    Patrząc na zdjęcie - na końcu ogona samolot ma chyba jakiś statecznik, prawda? W drugiej kolejności więc (po kokpicie) powinien przeorać grunt właśnie owym statecznikiem.

    Pytanie - są gdzieś zdjęcia takiej "orki" ? Bo rów, przy tej prędkości, powinien być całkiem spory...

    Jeśli więc jakikolwiek silnik miał prawo być uderzony (i odkształcony) to ten, który znajduje się na kadłubie. Środkowy znaczy.

    Silniki znajdujące się na skrzydłach, ze względu na swoje usytuowanie :

    a) na skrzydłach
    b) blisko kadłuba

    w zasadzie nie miały prawa ulec uszkodzeniom mechanicznym.
    Tym bardziej, że po upadku (spadku) samolot nie wykonywał już dalszych ruchów obrotowych - uniemożliwiały mu to przecież skrzydła -
    w tym jedno nadal całe, prawda?

    Tyle moich, laickich rozważań...

    Pozdrawiam
  • To co widzimy
    to chyba kierownica turbiny. Za nią znajduje się wirnik turbiny a wnętrze za...walone jest błotem. To może wskazywać że jednak turbina w momencie przyziemienia była w ruchu. Ciekawsze jest zdjęcie drugiej turbiny.
  • @ATMAN 14:39:03
    spójrz na ten samolot z innej perspektywy. On nie ma silników na skrzydle, tylko przy kadłubie.
  • @zadziwiony 15:52:45
    To nie ma znaczenia. W momencie katastrofy nawet po oderwaniu od kadłuba turbiny rotują .
  • @zadziwiony 15:52:45
    OK.
    Ma przy kadłubie, tuż nad skrzydłami, dobrze teraz ?;)

    Co nie zmienia faktu, że podczas "lądowania" na plecach nijak nie powinny być zanieczyszczone ziemią (podłożem).
    Tak mi sie to widzi...
  • @fan-wolności 17:07:20
    Myślę, że nie trzeba od razu stosować osobistych wycieczek. Przecież można zwyczajnie, po ludzku bez żadnych takich.
    Przecież każdy ma prawo się wypowiedzieć, prawda?
    zawsze uważałem i uważam tak dalej, że jeśli jest ktoś mądrzejszy, ma większą, jakąś specjalną widzę, to miło takiego posłuchać.
    Zachęcam zatem - podziel się tym co istotne. sam z miła chęcią posłucham.

    Ukłony
  • no cóż ,szanowni panowie...
    to zdjęcie potwierdza iż ta maskarada z tym wrakiem to tylko mydlenie oczu...ŻADNA TURBINA powtarzam żadna nie zachowa się w ten sposób jeśli przy pełnej mocy uderzy jej masą w przeszkodę ,a TAK BYŁO !!! turbina przy prawie 15000 tys obr nagle została z prędkosci 290km/godz zachamowana do zera ..minimalne odkształcenie jej wirujących częsci spowoduje dosłownie eksplozję i całkowity rozpad...mam w tym doświadczenie i wiem co piszę ,brałem udział w próbach turbiny parowej która po wprowadzeniu na testowe obroty po kilku godzinach nienagannej pracy przy zmniejszaniu obrotów zaczęła wpadać w wibracje ...nie było jak ją zatrzymać ,zdecydowano o usunięciu obsługi z doświadczalnego bunkra i odcięto zasilanie ,turbina eksplodowała i rozpadła się na malutkie kawałeczki ,ELBLĄG ,ZAMECH ,1978r....pozdrawiam ,aha jestem specjalistą od turbin parowych i gazowych energetycznych i lotniczych zmarynizowanych na okrętowe napędy główne mocy szczytowych...to zdjęcie to ordynarny falsyfikat...
  • @Weni 19:34:28
    Proszę Cię, daj sobie spokój. Pokaż mi te Twoje rzeczowe i na temat komentarze. A jeśli chodzi o usuwanie wpisów, to usunąć je może lub moderować autor lub admin/admini.

    Ukłony :)
  • @Wiktor Smol 19:38:39
    Do kompletu pytań. Pozdrawiam. :http://lubczasopismo.salon24.pl/Smolensk.Raport.S.24/post/303470,ostatnie-sekundy-cz-4-silniki
  • @Weni 21:14:52
    Szanowna Pani , Autor prosił o link , który powie kto z Państwa pisze prawdę. Nie widzę takiego i proszę o uzupełnienie. Ukłony.
  • @fan-wolności 19:37:16
    szanowny panie ,jeśli silnik porusza się z prędkoscią prawie 280km/godz i uderza o ziemię to doznaje nagłego zachamowania ,musi ,powtarzam musi dojśc do deformacji czy to obudowy ,czy też samych wirujących częsci ,ponieważ luzy projektowe pomiędzy wirującymi częsciami a obudową są minimalne to MUSI dojśc do ich zetknięcia się co prowadzi do natychmiastowej dezintegracji ...
  • @Weni 21:27:40
    ?????. To nie jest ten link , coś Pani się pozajączkowało . Muzę dla Pani też wkleję .Ukłony.http://youtu.be/qDbAz8zdwPA
  • @val 21:42:29
    100/100 PZDR.
  • @Weni 21:55:08
    Na wieki ,wieków .Amen. http://youtu.be/Y-7qT1-VLXY
  • @Wiktor Smol 19:38:39
    Proszę wybaczyć ,ale z zadaniowymi trollami to ja nie potrafię rozmawiać. Pozdrawiam.
  • @Repsol 22:16:17
    dzięki za wyręczenie :))
  • @Wiktor Smol 23:01:10
    Ukłony. :}
  • @Weni 00:30:41 Kompromitujesz się :)))
    http://www.youtube.com/watch?v=vbqSAPXJwbw
  • @val
    Powiew normalności. Dlaczego wydaje mi się czymś rzadkim?

    Zgodzisz się chyba również, że pobieżne badanie tej turbiny, niby 101, dało by głębszą wiedzę na temat siły jaka ją odkształciła, kierunku, typu podłoża, zbliżonej prędkości obrotowej (najprawdopodobniej 0) i ewentualnych ustawień: dysz, przepływów i innych info dot zasilania. Te ostatnie zagadnienia to już raczej przy dokładniejszym badaniu, nie powierzchownym.
  • @Torin 08:34:04
    to zdjęcie pokazuje turbinę lotniczą uszkodzoną wskutek niewyjaśnionych okoliczności ,w żaden sposób ta turbina nie mogła być w ruchu gdy doznawała tychże uszkodzeń pokazanych na tymże zdjęciu...powtarzam ...W ŻADEN SPOSÓB GDYBY BYŁA W RUCHU JEJ USZKODZENIA BYŁYBY PODOBNE JAK NA TYM ZDJĘCIU..
  • @val 21:42:29
    On ponoć według MAK, jest to w raporcie leciał 170 km/h na granicy przeciągnięcia. To co widać z przodu to kierownica, nie wirnik. W turodoładowarkach jest odwrotnie, kierownica jest przed wirnikiem. A dlaczego to Ty wiesz. Jestem takim samym specjalistą po kursach w USA, Japonii i Szwajcarii. Pzdr!
  • @Kula Lis 62 11:29:01
    oczywiście nie rozmawiamy o elementach nieobrotowych, tylko o wentylatorze , który jest widoczny w głębi, oraz pozostały cały szajs wzdłuż osi. Tak?

    Czyli 170 (poniżej przeciągnięcia) wysoki kąt (przeciągnięcie pewne i zerwanie z ześlizgiem, pełna pi... na zaworach, max obroty, gleba i wgniocik w owiewce i na kierownicy? No ale na tyle mocne pacniecie, że oderwało od leża, i obdarło opakowanie. Takie rzeczy to tylko u hybkich ekspertów rządzących i to nawet bez wizji lokalnej. Pierdykło to urwało, no i o czym gadać?
  • @Torin 13:24:44
    Pełne obroty to 20000 tys/min. Najnowsze turbo okrętowe do Sulzera ISHI to 36 tys/min. Pzdr!
  • @Kula Lis 62 14:01:31
    Dzięki. Ave.
  • Wszystkim
    dzięki za udział w dyskusji :)
  • @Wiktor Smol 21:23:17
    Tylko prosimy , o bat na trolli . Nazywa się Ban. PZDR. :)
  • @Weni 00:51:15
    Siur z ofkorsem . :)))

OSTATNIE POSTY

więcej

ARCHIWUM POSTÓW

PnWtŚrCzPtSoNd
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

ULUBIENI AUTORZY